  • 1. Data: 2011-12-02 07:09:21
    Temat: Utwardzenie terenu
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Czy spływanie deszczówki z dachu na teren wyłozony kostkami brukowymi
    zaliczane jest do odprowadzania od deszczowych na teren nieutwardzony?
    Inaczej pytajac czy wybrukowany teren jest terem utwardzonym, czy
    nieutwardzonym?
    spotkalem opinie ze polbruk jest terem nieutwardzonym, czy to moze byc
    prawda?

  • 2. Data: 2011-12-02 08:07:52
    Temat: Re: Utwardzenie terenu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >nieutwardzonym?
    >spotkalem opinie ze polbruk jest terem nieutwardzonym, czy to moze byc

    Ja nie wiem. Ale wiem jedno, że samo stawianie takich pytań świadczy tylko
    o tym że prawo mamy dosłownie pojebane. Urzędnik w imię prawa nie da spokoju
    ludziom. Będzie ich gnębił ustawami o wodzie deszczowej, o gruntach
    utwardzonych i mnóstwie innych przepisów które tylko powodują że jak
    człowiek szczęśliwie wybuduje sobie swój dom to jak kruki zlatują się
    urzędnicy i każdy chciałby go jakoś dziobnąć żeby nie daj co żyło mu się
    zbyt szczęśliwie w swoim domku.
    Efekt jest taki że jak wysypiesz żwir na ziemię żeby nie chodzić w błocie do
    domu to już jest to utwardzenie terenu. A nie daj Bóg jak wysypiesz go w
    pasie drogowym, mimo że na twojej działce to już podpadasz pod paragrafy
    samowoli gdyż zrobiłeś sobie nielegalny zjazd z drogi.

    Marek

  • 3. Data: 2011-12-02 08:18:51
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

> [...]
    > w pasie drogowym, mimo że na twojej działce to już podpadasz pod paragrafy

    wysypanie zwiru nie jest utwardzeniem w sensie prawnym, był jakis dym o to i
    wyszło ze zwirem mozna utwardzic bez pozwolenia na budowe. To tak dla
    informacji.

    b.

  • 4. Data: 2011-12-02 09:56:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > i wyszło ze zwirem mozna utwardzic bez pozwolenia na budowe. To tak dla

    No widzisz, mnie baba w nadzorze nastraszyła że skoro zrobiłem sobie żwirek
    to mam przejebane.
    Dopiero jej powiedziałem że tak naprawdę to ten żwirek tam był tylko że
    mocno zarośnięty trawą bo dawniej tam zjazd na pole do orki był a ja tylko
    dosypałem świeżego. No to wtedy inna z szyderczym uśmiechem dopowiedziała mi
    że w takim razie powinienem zgłosić remont zjazdu. No kurwa mnie już ręce
    opadają. Nawet gdybym chciał aby było ładnie z krawężnikiem co by granica
    żwiru od zieleni wyraźna była i koszenie łatwiejsze i wogóle estetyka to też
    nie wolno wkopać krawężnika. Tak chórem cały PINB na mnie wyjechał że po
    prostu zwiałem stamtąd. Najwyżej jak przyjadą to szybko zamówię ziemię
    kompostową w oczyszczalni i wypierdolę centralnie na wjeździe i poleję wodą.
    Wtedy zaproszę ich na posesję a sam napewno do nich nie podejdę.

    Marek

  • 5. Data: 2011-12-02 10:19:58
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > No widzisz, mnie baba w nadzorze nastraszyła że skoro zrobiłem sobie
    > żwirek to mam przejebane.

    usiłowałem odszukac tamte informacje ale lipa. Z tego co teraz wyguglałem to
    wychodzi na to ze jak nie było przejazdu a poprzez wysypanie tłucznia
    powstała droga to była to budowa. Ale jesli przejazd wczesniej był a został
    tylko utwardzony to nie , niech ich cholera z tym prawem ;)

    b.

  • 6. Data: 2011-12-02 10:55:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > powstała droga to była to budowa. Ale jesli przejazd wczesniej był a
    > został tylko utwardzony to nie , niech ich cholera z tym prawem ;)

    Kłóć się teraz z pierdolonym urzędasem o to, czy zjazd z drogi furmanką na
    pole 2-3 razy do roku to jest przejazd czy nie.
    Pozostaje mi tylko w razie jak się przypierdolą, tak jak wspomniałem szybko
    przywieźć kilka ton ziemi z oczyszczalni, rozsypać i zlać porządnie wodą.

    Marek

  • 7. Data: 2011-12-02 11:56:32
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2011-12-02 11:55, 4CX250 pisze:
    > szybko przywieźć kilka ton ziemi z oczyszczalni, rozsypać i zlać
    > porządnie wodą.
    To wtedy ujawnią nielegalne wysypisko odpadów ;-)
    Pdr. M

  • 8. Data: 2011-12-02 12:00:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > To wtedy ujawnią nielegalne wysypisko odpadów ;-)

    Nie. U nas oczyszczalnia sprzedaje ziemię kompostową którą ludzie tonami
    kupują pod zakładane trawniki.
    Ta ziemia ma atesty i wogóle.

    marek

  • 9. Data: 2011-12-02 12:07:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 2 Gru, 13:00, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Nie. U nas oczyszczalnia sprzedaje ziemi kompostow kt r ludzie tonami
    > kupuj pod zak adane trawniki.
    > Ta ziemia ma atesty i wog le.

    Jak widac nawet g**no mozna sprzedac, wystarczy dobrze
    zareklamowac :)))
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-12-02 12:29:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Jak widac nawet g**no mozna sprzedac, wystarczy dobrze
    > zareklamowac :)))

    Gówno przetworzone na kompost samo w sobie jest OK. Gorzej z tym ze taki
    kompost to tablica mendelejewa.

    Marek