  • Data: 2011-09-07 22:08:40
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnac sciany?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:13arxrhdu0z7z.i05yz25ylpsm.dlg@40tude.net...

    > Za szybko wysłałem poprzedniego posta - do argumentów za silikatami
    > można dopisać niską nasiąkliwość, mrozoorporność czy stabilizację
    > wilgotności powietrza.

    Biorac pod uwage, ze sciana bedzie ocieplona to ta nasiakliwosc nieco traci
    na znaczeniu i nie do konca jasne jest powiazanie niskiej nasiakliwosci ze
    stabilizacja wilgotnosci powietrza, bo niby z czego skoro nie nasiakliwy?
    Nie znam tez materialu na sciany zewnetrzne ktory nie bylby mrozoodporny,
    wazne chyba tylko na palecie placu budowy.

    TK