    From: "lumarcin" <lumarcin[rachu_ciachu]@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uwaga na firme JB DESIGN - z Warszawy
    Date: Tue, 3 Jul 2012 17:17:52 +0200

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jst7e6$178$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak z dwadzieścia lat mam przyklejone lustro na silikon, taki
    > najzwyklejszy co
    > octem śmierdzi. na razie nic nie widać żeby się coś z lustrem działo. Ile
    > trzeba czekać na zniszczenie spodu lustra bo w tym roku mam remont
    > łazienki i
    > inne lustro będzie w innym miejscu. Wytrzyma to stare jeszcze z miesiąc?

    To moze ja sie wypowiem na temat kleju, srednio po ok 6 miesiacach wylaza
    plamy po zwyklym octowym silikonie na obecnie produkowanych lustrach.
    Kilkanascie lat temu jakosc luster(podlewow) byla zdecydowanie lepsza. W tej
    chwili nawet zastosowanie neutralnego kleju z przeznaczeniem do luster nie
    gwarantuje ze plamy sie nie pojawia, zdarzaja sie kleje do glazur ktore
    powoduja wykwity na lustrach. Generalnie lustra tzw belgijskie z
    zabezpieczeniem teflonowym klepane w czechach ;) zeszly ostatnimi czasy na
    psy ... i mozna by tak bez konca ... Osobiscie polecam klej do luster firmy
    LAKMA