  • Data: 2009-04-13 09:46:56
    Temat: Re: Uziom fundamentowy - po raz pincetny
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pluton <z...@g...pl> wrote:

    > - lawa czesem jest mocno izolowana od otoczenia,

    Co z punktu widzenia uziomu fundamentowego jest błędem w sztuce,
    ława ma stać na gruncie, nie na folii.

    > - beton i izolacja moga ciezko zniesc milion amperow
    > w czasie uderzenia pioruna

    To mnie tez zastanawia, choć przy niskiej rezystancji przejścia i
    baaardzo szerokiej powierzchni styku może nie będzie to takie
    straszne?

    > - beton zjada ocynk z bednarki- trzeba bardzo solidnie zasmolowac
    > miejsce, gdzie bednarja wychodzi poza lawe.

    A to dla mnie jest nowość, możesz coś więcej?

    > Na gruncie piaszczystym lawa raczej nie beda stac w wodzie.
    > Chyba ze tuz pod dolem lawy jest jakis poklad gliny.

    W tym konkretnym miejscu będzie, uwierz :-)

    J.