    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: W castoramie nie znaja...
    Date: Tue, 26 Jul 2011 08:25:14 +0200

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:bd3dc6bc-683d-4be8-a426-dc5b3a2da22d@br5g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On Jul 25, 6:41 pm, Micha?G <g...@w...pl> wrote:

    > wisi mi taki (alu) w instalacji stalowej juz ze 30 lat i ma sie ca?kiem
    > dobrze.....

    Ja sie nie martwie kaloryferem. Ten moge wymieniac nawet co 5 lat.
    Bardziej mnie niepokoi ze mi sie dziury w instalacji porobia i znowu
    bede musial pruc sciany...
    A tak to za 5zl kupie co trzeba, wkrece i spokojnie pojde grac w GT4.
    Tylko jak to wyglada? Bo podejzewam ze to kawalek plastikowej rurki z
    gwintem...

    Kaloryfery sa przystosowane. To nie alu tylko odpowiednio pasywowany stop
    alu. Przejsciówek gotowych nie znam - trzeba sobie zrobic z PP lub pexa