  • Data: 2012-06-11 13:43:58
    Temat: Re: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-11 13:28, Artur Dębski pisze:

    > Czy sprawdzaliście/porównywaliście pomiary waszych wag z innymi?
    > Miałem okazję ważyć się na Zelmer, Korona i jeszce jakaś inna marka
    > - każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
    > wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość
    > wyników
    > między wagami wynosiła około 7kg.

    Mam wagę Tefal, od dobrych kilku lat jest niezawodna, pomiary wiarygodne
    i sprawdzane z lekarską, bateria starcza na rok i więcej, podobna do tej:

    http://www.tefal.pl/All+Products/Personal+Care/Perso
    nal+scales/Products/Evolis+szklana+PP5000B1/Evolis+s
    zklana+PP5000B1.htm
    Teraz na pewno już są wagi z wieloma funkcjami, zmierzą Ci tkankę
    tłuszczową, % wody itp, moja starsza jest prosta, pokazuje tylko
    wagę=masę ciała.
    --
    B.