  • Data: 2012-06-11 13:28:28
    Temat: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową
    szukam czegoś w wykonaniu ze szklanym "blatem"
    i metalowym wykończeniem oraz żeby wyniki jej pomiarów były jak
    najbardziej
    zbliżone do rzeczywistości.

    Mam Zelmera z plastikową obudową która zaczęła tu i ówdzie pękać
    poza tym trochę mniej ciekawie wygląda od wagi z przezroczystym
    szklanym
    "blatem".

    Czy sprawdzaliście/porównywaliście pomiary waszych wag z innymi?
    Miałem okazję ważyć się na Zelmer, Korona i jeszce jakaś inna marka
    - każda pokazywała co innego i to raczej nie była rozbieżność
    wynikajaca z ubrania czy ciała z duża ilością wody - rozpiętość
    wyników
    między wagami wynosiła około 7kg.

    Z góry dzięki.

    Artur Dębski