  • Data: 2012-09-27 13:47:25
    Temat: Re: Warszawski spacer i odkrycie roku
    Od: HTCROM MIUI <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    tu

    > nie dobilesz zeby bylo rowno. Jak bym mial budowac dom, mimo wszystko
    >
    > wybralbym porotherm, jakbym budowal hale, to siporex. Jedno i drugie
    >
    > pewnie bym docieplil welna.

    A dlaczego wełną? uważam, że to nie jest dobre rozwiązania
    mam nadzieje, że nie powiesz, ponieważ wełna oddych :) bo przecież tynk np silikonowy
    i tak nie oddycha, sciana nie ma oddychac ma byc szczczelna a do oddychania jest
    wentylacja w domu, piszę o tym bo taki polecali mi super fachowcy abym dał wełne i im
    uwierzyłem na szczescie się opamiętałem.