  • Data: 2010-02-27 00:13:01
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hm9kuu$b14$1@news.onet.pl...

    > Albo sąsiada piła motorowa lub kosiarka .... :)

    Taaa o 4 rano?
    A potem przymknąć można więc o co chodzi?

    > A co do zapachu to Adam już Ci wyjaśnił.

    Zapewne chodzi o ten zapach co to od razu powoduje łzawienie w oczach i
    kichanie bo ja alergik jestem na grzyby.
    Jak se wyflancujesz rurę preparatami antygrzybicznymi to jest OK ale trzeba
    często to robić bo inaczej jest bardzo niezdrowo.
    No tyle że ten preparat też jest syfem tyle że na co innego.
    Wolę otwierane okno na noc.

    Marek