  • Data: 2012-02-23 18:55:33
    Temat: Re: Warunki przyłączenia prądu - górą czy dołem ?
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    >mnie podłączenie napowietrzne wyszło sporo taniej, bo musiałem sobie tylko
    >powiesić skrznke na ścianie domu a zakład w ramach opłaty przyłączeniowej
    >zamontował na ścieni rurki zamontował hak i powiesił oraz podłączył kabel
    >od słupa przy drodze.

    A ile masz metrów od granicy działki do ściany?
    Bo mi w ramach opłaty przyłączeniowej nie musiałem żadnej skrzynki
    wieszać(oprócz rozdzielni oczywiście ale rozdzielnie pewnie i Ty musiałeś
    robić)
    u m nie zakład w granicy działki zamontował skrzynkę z licznikiem i
    zabezpieczeniami przed i za licznikowymi a ja musiałem tylko kupić ok 15 m
    kabla i zakopać(ale kopania to tylko 8 metrów bo resztę kabla idzie przez
    garaż do rozdzielni.
    Całkowity koszt oprócz opłaty przyłączeniowej to u mnie koszt kabla i dwie
    godziny kopania chyba