  • Data: 2012-02-23 20:11:48
    Temat: Re: Warunki przyłączenia prądu - górą czy dołem ?
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    >i tak sobie ten kabel nielegalnie wkopałeś w ziemie bez dokonania uzgodnien
    >i papierkologii?

    O jakich uzgodnieniach i papierologi mówisz?
    Złożyłem wniosek o przyłącze, zapłaciłem cos ok 2 tys. zł i ZE zamontował mi
    skrzynkę z licznikiem i zabezpieczeniami w granicy mojej działki od trafo
    do mojej skrzynki ciągnęli kabel ponad 100 metrów w tym przekop pod drogą).
    Podpisałem umowę, dostałem klucze od skrzynki i miałem prąd. Dom były to
    wtedy zaledwie mury chyba więc podłączałem się z początku prowizorycznie
    przedłużaczem pod licznik jak potrzebowalem prądu. Jak już był dach i okna,
    zrobiłem instalacje,zamontowałem rozdzielnie w garażu i wtedy zakopałem
    kabel od skrzynki z licznikiem do rozdzielni. Budowę skończyłem, przed
    odbiorem musiałby geodeta, pokazałem mu gdzie jest zakopany kabel, naniósł
    na mapy, zrobiłem odbiór domu i tyle. Jakie uzgodnienia i papierologia? ZE
    nie obchodzi kompletnie co mam za skrzynką z licznikiem.