  • Data: 2016-02-29 21:10:50
    Temat: Re: Warunki techniczne przyłączenia - energetyka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bo nie masz podstaw zeby twierdzic ze to balsam doa twoich oczu. W mieszkaniach
    podstawa do gotowania jest gaz. I nie potrzeba duzo mocy na zapas. To ze mam kuchenke
    elektryczna jest kaprysem. Sadzisz ze niemozliwosc jednoczesnego korzystania z
    czajnika i pralki kiedy grzeje wode jest jakims utrudnieniem? Dla mnie nie jest. W
    momencie podlaczenia czajnika na czas do zagotowania wody pralka sama sie wylacza. Po
    zagotowania sama sie wlacza. Malo mocy to dolegliwosc starych budynkow. Instalacje sa
    w nich robione na przewodach 2,5 i 1,5 mm2. W nowo budowanych takich ograniczen nie
    ma. Za to w domkach ilosc zuzywanych sip do sniegu i kosiarek do trawy jest
    niezalezna od wieku domu. W domkach wywalenie bezpiecznika na slupie to tragedia bo
    musza przyjechac i zamontowac nowy. W domach z mieszkaniami bezpieczniki sa w
    zasadzie dostepne dla kazdego a BMy raczej sie nie przepalaja.