    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Warunkowanie możliwości zabudowy od kanalizacji
    Date: Fri, 10 Oct 2014 12:46:34 +0200

    Dnia Thu, 9 Oct 2014 14:47:31 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Bujanie w sądach nic nie da. Poinformowali że dopiero jak skanalizują.

    Poinformować mogli - wiadomo. Ale to taka różnica jak między "mogli" a
    "mieli prawo". I to drugie mnie interesuje.

    > Przymusu kupowania i budowania nie ma.

    Z kolei jeśli ktoś już ma działkę na tym terenie i spełnia wszystkie
    warunki do budowy, poza tą nieszczęsną kanalizacją, to ma pecha, czy ktoś
    mu jednak ogranicza prawo rozporządzania własnością? No chyba, że te
    przydomowe oczyszczalnie to jest ta furtka, nie zapisana wprost.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl