  • Data: 2016-03-26 13:58:46
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 11:42, Budyń pisze:

    > sa wartosci religijne do których namawiamy ale absolutnie nie zamierzamy zmuszac.

    Rzecz w tym, że chcecie je wdrażać także wśród niekatolików.

    > Ale tez sa wartosci szersza, ogolnoludzkie jak kradziez, morderstwo naktore sie nie
    zgadzamy - ale nie z powodow religijnym tylo humanitarnych. Moge byc i humanistą i
    katoliem. Wielu to myli ze sobą.

    Ale czy ktokolwiek Ci zarzucił, że to jest złe i że należy się pozbyć
    tych wartości?
    Przecież nikt tych wartości nie kwestionuje, a stanowcza większość
    niewierzących (poza przestępcami) także je wyznaje.
    Tylko dziwi mnie dlaczego jak się Wam mówi o błędach to zaraz
    powołujecie się właśnie na te wartości tak jakby one były tylko i
    wyłącznie Waszą domeną.

    > moją? wykaż ze jestem głupi. A jak nie potrafisz to zanczy ze obrazasz. No to nie
    obrazaj.

    Nie krytykuję Twojej głupoty, lecz głupotę szerzącą się w KK.
    Choćby np. intronizacja.

    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.
    > prawem prezydenta. Ma do tego prawo i moze ułaskawic przestąpców. A co do
    kaminskiego to sa powazne przeslanki do stwierdzenia ze wyrok byl polityczny. Ale
    nawet gdyby byl przestempcą to swiete prawo prezydenta moc go ulaskawic. Zwykle
    zasady panstwa prawa.

    Ułaskawić można tylko i wyłącznie przestępcę skazanego prawomocnym wyrokiem.
    W tych przypadkach wyroki nie były jeszcze uprawomocnione, a prezydent
    złamał prawo.
    Ale cechą PIS-u jest to, że uważają, iż prawo jest tylko i wyłącznie
    narzędziem dla nich, które mogą sobie dowolnie interpretować, dowolnie
    stosować i zmieniać wedle ich potrzeby.

    > na przykladzie panstw zachodnich widac ze na jednostkowym ustąpieni sie nie
    skonczy.

    Możesz wskazać te przykłady?

    > jestes tak nastawiony negatywnie do katoli

    Bzdura. Jestem negatywnie nastawiony na każdy przejaw fanatyzmu zarówno
    katolickiego, muzułmańskiego jak i laickiego.
    Uważam, że każdy ma prawo wybierać co dla niego dobre, ale nie ma prawa
    narzucać swoich przekonań innym.

    > no to jest to bezpodstawne oskarzenie... Nie jestes znanay z
    > obiektywizmu w sprawie katoli :)

    To nie są żadne oskarżenia, tylko powtórzona informacja od zagorzałego
    wręcz fanatycznie Katolika, mocno zaangażowanego we wspólnoty religijne,
    mojego, dobrego przyjaciela.
    Nie wiem czego oczekujecie ode mnie. Mam przedstawić nagrania,
    dokumenty, a może oficjalny wywiad z moim przyjacielem? Zapewne
    chcielibyście, abym podał nazwiska, adresy i wszystkie fakty?