    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Date: Wed, 30 Mar 2016 14:40:51 +0200
    <56f68b47$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd70bu$c5e$1@node1.news.atman.pl>
    <56f77b15$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndde0j$lp4$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nddn95$hkt$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <56fae37d$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndetjn$a7g$2@node1.news.atman.pl>
    <56fb774c$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndg5b5$g7q$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbbeb5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-03-30 o 13:55, Uzytkownik pisze:

    > Nieważne czy przemocą czy nie przemocą. Jakakolwiek seks z dzieckiem nie
    > powinien mieć miejsca i należy bezwzględnie tępić.

    Pewnie, ze tak, ale widzisz do czego dochodzi? Link Krisa jest
    znamienny. Tacy ludzie nie cofna sie przed niczym. Rzeczy ktorych my
    bysmy sie wstydzili oni chetnie eksponuja jako fajna innosc.

    > Adopcji przez osoby homoseksualne nie powinno istnieć.

    Nie zatrzymali sie jak widzisz.

    > Ale tu nie o demokrację chodzi i jakiekolwiek decyzje, ale uszanowanie
    > woli dwojga dorosłych ludzi, którzy decydują się na wspólne życie i
    > współżycie.
    > Ani Tobie, ani mnie nic do tego.

    Mi nic. Niech sobie zyja i mi o tym w ogole nie mowia. To nie ja ich
    pytam. To oni opowiadaja mi.

    Pozdro.. TK