    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <nddn95$hkt$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <56fae37d$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndetjn$a7g$2@node1.news.atman.pl>
    <56fb774c$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndg5b5$g7q$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbbeb5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndghgl$tof$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbcca9$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <56fc34cb$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 31 Mar 2016 09:58:41 +0200

    W dniu 2016-03-31 o 08:51, Budyń pisze:
> [...]
    ksiezy z dziś. Tez błąd metodologiczny.

    > a taki wydawałoby sie inteligentny człowiek jestes, to działa dopóki nie zajmujesz
    sie kk.

    Przepraszam, że nie potrafię rzeczywistości nagiąć do Twoich oczekiwań.
    W ogóle nie dopuszczasz do myśli, że ktoś z Twojego, ukochanego KK może
    czynić takie zło.

    > Sorry, medodologia obliczenia musi byc taka sama dla kleru i homoseksualistów ,
    inaczej jest nieporównywalna.

    Masz rację, bo kler także był doliczany do homoseksualistów, a zatem
    działał na niekorzyść homoseksualistów.

    > a) Zatem albo ilosc ksiezy w pierdlu do ilosci ksiezy (w danym okresie np dzis), i
    to samo dla homo.

    > Albo b) ilosc ksiezy skazanych kiedykolwiek (od lat 60tych sa te dane) do ilosci
    ksiezy od lat 60tych do dzis i to samo do homo: ilosc homo skazanych kiedykolwiek do
    ilosci homo w badanym przedziale czasowym.

    > porównując a) z b) porównujesz gruszki ze śrubami. Owszem , to nawet jest dowód.
    Tylko ze czego innego i raczej ci chluby nie przynosi.

    Choć byś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to ona się nie zmieni.
    Można jeszcze kombinować, że jak ksiądz trafi za kraty i zostanie
    usunięty z KK to już nie jest ksiądz i nie powinno się liczyć, ale wtedy
    to nie będą obiektywne dane, bo chodzi o pełnienie funkcji w trakcie
    popełniania czynu. To, że część z tych księży przestaje nimi być nie
    oznacza, że tego czynu nie popełnił ksiądz.

    Wybacz, ale jak dla mnie te dane są miarodajne i jak najbardziej
    prawdziwe. Nie mam potrzeby ani zamiaru wymyślać bzdurnych zasad, aby
    tylko Ciebie zadowolić.