  • Data: 2016-04-01 08:06:39
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 19:33, Budyń pisze:
> [...]
    Tak podaja rozne zrodla. Do odszukania w necie. Manipulujesz z jednym procentem.
    > zgoda - potrzebny jest rachunek błędów czyli mozliwe zakresy danych. Ale jesli
    > lgbt opowiada o 5% to zapewne jest to liczba przesadzona.
    > No i poniewaz badamy polske to i dane z polski potrzebujemy.
    >

    > b.

    Dlaczego z Polski?
    Przecież przypierniczasz się do homo w całym świecie i zarzucasz im
    czyny odnosząc to do Polski.
    Znasz chociaż jeden przypadek adoptowania dziecka przez parę
    homoseksualną w Polsce?
    Spotkałeś się w Polsce z choć jednym przypadkiem, żeby Ci ktoś zakazywał
    mówić czy pisać mama i tata i nakazał numerować rodziców?
    Kiedy podaję Ci wskaźniki dotyczące całego KK to twierdzisz, że to mają
    być wskaźniki z Polski i tylko i wyłącznie mają dotyczyć osadzonych w
    więzieniach. Tyle, że w Polsce kler jest pod szczególną ochroną i rzadko
    który ksiądz trafia do więzienia za pedofilię. Poza tym wiele z tych
    przypadków pedofilii jest szufladkowanych jako popełnionych przez homo.
    Teraz PIS będzie wprowadzał rejestr skazanych za pedofilię. Ciekawe czy
    pojawi się na tej liście informacja, że jest to ksiądz? Jestem
    przekonany, że nie, bo u Katolików jest zasada, że jak Katolik czyni zło
    to nie jest Katolik.
    Poza tym celibat to takie samo zboczenie jak homoseksualizm, które są
    niezgodne z naturą, która dąży do prokreacji.