  • Data: 2019-02-10 13:32:03
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 12:21:28 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sat, 9 Feb 2019 14:29:40 -0800 (PST), Budyń

    > To nie jest dyskomfort tylko PRZEŚLADOWANIE. Właśnie dlatego,
    > że nikt nie uczy w tym chorym kraju, że można mieć inne zdanie.

    tobie sie pozajaczokwąło znaczenie słowa "prześladowanie". Albo nie umiesz ocenić
    proporcji. Jesli prześladowaniem nazywasz wytykaniem palcami dzieci w szkołach (co
    wcale nie jest jakąś normą) to jak określisz problemy tych ludzi:
    1. (1) Korea Północna- do 70 000 chrześcijan w obozach pracy
    2. (3) Afganistan- w tym kraju nie ma kościołów, narasta przemoc ze strony wyznawców
    islamu
    3. (2) Somalia- chrześcijanie mogą żyć swoją wiarą tylko potajemnie.
    4. (5) Rząd sudański wywiera ogromną presję na przywódców kościelnych, kościoły są
    burzone.
    5. (4) Pakistanu- przemoc wobec chrześcijan jest na najwyższym szczeblu.
    6. (10) Erytrea- narastająca przemoc wobec chrześcijan i ich aresztowania.
    7. (11) Libia - większa aktywność islamistów wobec chrześcijan.
    8. (7) Irak- choć IS jest pokonane, to w kraju wciąż nadal jest wielu radykalnych
    muzułmanów
    9. (9) Jemen- chrześcijanie uwięzieni między opresją ze strony sunnitów i szyitów
    10. (8) Iran- reżim nadal prowadzi agresywne działania przeciwko kościołom domowym.

    > To akurat tylko i wyłącznie twoja chora wizja wyssana z palca.

    https://www.dw.com/pl/gender-w-niemieckiej-szkole-ro
    dzice-protestuj%C4%85/a-17351957

    a moze takie:
    Na lekcjach ma być mowa o tym, jak zaspokajają się lesbijki. W niektórych szkołach w
    innych niemieckich landach takie ,,edukacyjne cele" już zostały wprowadzone. ,,Liżą
    się po narządach" - tak tłumaczył mamie po takiej lekcji jeden chłopczyk. Dzieci mają
    oczywiście poznać również, jak zaspokajają się geje, jakie dodatkowe gadżety mogą
    zastosować, jakie są korzyści z seksu w wydaniu homoukładu. Edukatorzy tłumaczą
    dzieciom, że nie będzie katastrofalnej ciąży. I pytają: a może twój kolega jest
    transseksualistą? Na szkolnych ławkach lądują darmowe ulotki Federalnej Centrali
    Edukacji Zdrowotnej (BZgA). Uczniowie dowiedzą się z nich (np. w Berlinie już się
    dowiadują), że odbyt to właściwie organ seksualny.
    https://www.gosc.pl/doc/1994377.Szokujace-Seksedukac
    ja-po-niemiecku

    > Obejdzie się. Od dawna pokazujesz że nie masz zielonego pojęcia o tym co
    > się dzieje w polityce i życiu codziennym.

    wiem, wiem, pis jest zły.

    b.