  • Data: 2019-02-10 19:26:02
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Feb 2019 04:32:03 -0800 (PST), Budyń

    > tobie sie pozajaczokwąło znaczenie słowa "prześladowanie".

    Co jest niejasnego w definicji "prześladowanie"?

    > Albo nie umiesz ocenić proporcji.

    Ty za to wyjątkowo umiesz jadąc "lewacką totalną deprawacją" choć chyba sam
    nie rozumiesz co się pod tym pojęciem kryje, a opierasz się standardowo na
    artykulikach zamiast zapoznać się z programem.

    > Jesli prześladowaniem nazywasz wytykaniem palcami dzieci
    > w szkołach (co wcale nie jest jakąś normą)

    Jest w zasadzie normą, dzieci są pod presją fizyczną i psychiczną ze strony
    rówieśników -- i to nie dotyczy tylko innowierców (albo niewierców). Masz
    dziecko w szkole? Jeśli twierdzisz że problemu nie ma, to nie masz, albo
    masz ale w takim razie nie masz pojęcia o tym co się dzieje, bo dziecko z
    tobą nie rozmawia. Co w sumie mnie nie dziwi jeśli masz takie zamknięte
    poglądy. Bo że nie masz dziecka które na religię nie chodzi, albo dziecka o
    odmiennej orientacji, to jest bardziej niż pewne. Dlatego tak łatwo ci
    przychodzi wygłaszanie takich teorii. Ale ciekawe co będzie jak dziecko
    dorośnie i jednak się okaże "perwersem" i zdąży być wytykane palcami. Do
    lochu je zagnasz czy z miejsca ukrzyżujesz?

    > to jak określisz problemy tych ludzi: [...]

    Mało mnie to interesuje. Religię, niezależnie którą, uważam za największy
    syf jaki spotkał ludzkość. Zaś czarnuchy zbierają żniwo za setki lat
    krucjaty, tak samo jak biali zbierają teraz żniwo za lata mordowania i
    wykorzystywania czarnych.

    > a moze takie: Na lekcjach ma być mowa o tym, jak zaspokajają się
    > lesbijki.

    Homoseksualiści byli, są i będą. Są częścią społeczeństwa. Nie żebym chciał
    aby się "panoszyli" i lizali na mieście bo mnie to obrzydza (szczególnie
    dwóch facetów -- ale żeby nie było nie lubię też jak na ulicy się "liże"
    facet z facetką, bo na to jest stosowne miejsce) -- i z tym trzeba
    "walczyć", ale jednak to "zboczenie" to nie wina tych osób czy tylko ich
    chciejstwo tylko jest uznane za normalny wariant seksualny. I to nie tylko
    ludzi, bo i u zwierząt homoseksualizm jest pospolity -- taka natura.
    Natura, z którą "oświeceni" walczą jak tylko mogą, bo odmiennych od siebie
    trzeba przecież tępić.

    Twoich artykułów komentować nie zamierzam, nie wiaodomo nic o wieku
    "chłopca", formie przekazu od nauczyciela, zastosowanym przez dziecko
    uproszczeniu do przekazanej wiedzy, a może pismaka, itd. Takich śmieci nie
    dawaj z łaski swojej. Fakt jest taki, że moja 10-letnia córka już oglądała
    soft porno na obozie, bo jej starsza "koleżanka" pokazała jak seks wygląda.
    I też się tam "lizali po narządach". No to powiedz sam, lepiej to usłyszeć
    od nauczyciela który to wyjaśni w jakimś usystematyzowanym programie, czy
    lepiej żeby dziecko szok przeżyło samo kompletnie bez zrozumienia co
    właśnie ogląda? Byłeś ty w ogóle kiedyś dzieckiem? Kiedy oglądałeś
    pierwszego pornola? Bo rozumiem że nie jesteś jeszcze taki stary że za
    młodości nie było magnetowidów? Jeśli miałeś te 12 lat, to wg ciebie to
    jest prawidłowy tok "nauki" o tych sprawach?

    Dalej. U córki w szkole "mądrzy" zrobili awanture o lekcje nt. "mowy
    nienawiści". W książce która poleciała na maila, a która miała być podstawą
    do "wykładu", miały być rzekomo jakieś przeraźliwe treści. Na tyle
    przeraźliwe, że rodzice mieli dogłębnie przemyśleć czy posłać tam swoje
    dzieci. Przeczytałem, jakoś się nie dopatrzyłem nic przeraźliwego. Ale
    afera jest, bo przecież tam mowa o "lewackiej tolerancji". To tak odnośnie
    tych setek tysięcy spanikowanych rodziców z artykułu, co robią afery a
    kompletnie nie wiedzą co się z ich dziećmi dzieje w szkole i... poza nią.

    > wiem, wiem, pis jest zły.

    No, ale ty akurat tego nie wiesz, ignorancie.

    --
    Pozdor
    Myjk