  • Data: 2019-02-10 19:59:59
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 13:32:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisa
    > Na lekcjach ma być mowa o tym, jak zaspokajają się lesbijki. W niektórych szkołach
    w innych niemieckich landach takie ,,edukacyjne cele" już zostały wprowadzone. ,,Liżą
    się po narządach" - tak tłumaczył mamie po takiej lekcji jeden chłopczyk. Dzieci mają
    oczywiście poznać również, jak zaspokajają się geje, jakie dodatkowe gadżety mogą
    zastosować, jakie są korzyści z seksu w wydaniu homoukładu. Edukatorzy tłumaczą
    dzieciom, że nie będzie katastrofalnej ciąży. I pytają: a może twój kolega jest
    transseksualistą? Na szkolnych ławkach lądują darmowe ulotki Federalnej Centrali
    Edukacji Zdrowotnej (BZgA). Uczniowie dowiedzą się z nich (np. w Berlinie już się
    dowiadują), że odbyt to właściwie organ seksualny.

    Się wtrące
    Że Myjk bzdury pisze to nic dziwnego- od dana tutaj słynie z tego że na różne tematy
    bzdury totalne wali i nie tylko na tej grupie
    Ale tez proszę nie pisz bzdur i Ty
    Córka moja na "religię" w szkole ładnych kilka lat temu przestała chodzić
    Za naszą(moją i żony zgodą).
    I nikt jej palcami nie wytykał ale też nikt jej bzdur o odbycie nie nawciskał
    Młodzież teraz nie głupia i nie jest jak Myjk pisze że jakieś szykany wobec tych co
    nie chodzą na religie a wrecz przeciwnie, tzw szacun mają do takich co nie chodzą i
    nie boją się że ksiądz im bierzmowania czy innych ślubów nie udzieli. Niedługo księża
    tak jak dzisiaj pracodawcy będą prosić żeby ktoś z ich "ofert' skorzystał.