    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Date: Mon, 20 Aug 2012 13:03:04 +0200

    news:3934f8e1-1aa7-4398-8133-98bd883597fe@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 11:22:49 UTC+2 użytkownik Maniek4
    napisał:

    >Widsziałeś/macałeś tego Pinka ze takie kategoryczne sądy wystawiasz?

    Kategoryczne, bo te najlepsze welny rzadko kiedy trzymaja sie bez sznura. To
    bylo ogolnie wykonawczo.

    >Dla ścisłości- ja nie widziałem, nie macałem ale skoro Kaszpir pisze że to
    >produkt jakiegoś dużego koncernu to może tak żle z tym nie >jest.

    Ale co to znaczy duzego producenta?
    Z tych duzych, kazdy ma welny o roznych parametrach. Isover czy Rockwool
    maja rozne welny. Tanie nijak sie maja do tych drogich. Ja nie pisze o
    konkretnej welnie tylko o tym, zeby wybrac dobra. Ja moge polecic Toprocka
    bo taka robilem, choc cierpialem.

    >U siebie robiłe isiverem i unimata sam całe poddasze: jedna troche gryzła
    >druga była miękka "jak kaczuszka"(kolor zreszta tez >żółciutki;)i robote
    >nie wspominam jakoś bardzo negatywnie ale przy Ursie to niebo a piekło.
    >Ursa to piekło

    Wiec mnie Toprock przerosl nerwowo. Na druga warstwe wzialem inna welne, ale
    tez o dobrych parametrach.
    Nikogo nie namawiam na te czy inna welne. Jak ktos chce welne traktowac jak
    statystyke, bo ma tam byc to jego oczywiscie wybor. Ja mam inne podejscie.
    Za zeszly sezon moj sasiad zaplacil piec tysi za gaz, a zima nie byla zimna.
    Na poczatku lata odkul sciany z zewnatrz i okazalo sie co jest nie tak.
    Nawet nie chce mi sie opisywac, ale generalnie wszystko jest nie tak. Zima
    prawdopodobnie gipsy kolejno ida do rozbiorki. Na poprawki kupil zdaje sie
    Urse ze dwie rolki. Ja jej nie widzialem, ale twierdzil, ze jest sprezysta i
    trzyma wymiar. Przypadkiem u mnie na poddaszu wzial scinek Toprocka i
    stwierdzil, ze jednak jest gestsza, sztywniejsza i bardziej sprezysta, ops
    niestety drozsza i tej ceny wszyscy sie boja. Tylko na reku jakos mniej
    szkoda.

    Pozdro.. TK