  • Data: 2014-09-10 11:58:29
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 10 Sep 2014 11:45:48 +0200, Ergie

    > To że jest inaczej i że konieczność przestawienia się na czas 2-3
    > tygodniowego urlopu jest męcząca to rozumiem. Większość zmian jest męcząca.

    Ja też wyjeżdżam do apartamentów (głównie w zimę we francuskie alpy) i tam
    też kuchenki są na prąd. Nie indukcyjne, tylko zwykłe grzałki -- i jakoś
    szczególnie nie stanowi to problemu po gazie w domu -- choć mają piekielnie
    dużą bezwładność -- praiwe jak ściany Adama. ;) Poza tym można się o to
    poparzyć tak samo jak o płomień gazowy. Indukcje reagują zdecydowanie
    szybciej na zmianę mocy, pozostaje tylko kwestia użytych garów (grubości
    dna).

    PS skoro już jesteśmy przy grzałach indukcyjnych -- czy ktoś spotkał się z
    kuchenkami indukcyjnymi montowanymi w blat, z oddzielnymi "palnikami" --
    tj. nie 4-5 "palników" w monolitycznej płycie? Widziałem takie coś w
    wizualizacji jakiegoś domu, poszperałem swego czasu, ale nic takiego nie
    znalazłem. :(

    --
    Pozdor Myjk