  • Data: 2014-09-10 12:52:42
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-10 09:58, slavo65 pisze:

    > Na stoisku targowym w Mediolanie (http://www.youtube.com/watch?v=iRt1WExV22k)
    pytałem wszystkich zwiedzających, z którymi rozmawiałem, czy zbliżając się do stoiska
    czuli jakiś zapach. Nikt nie czuł, pomimo tego, że cały dzień intensywnie smażono a
    stoisko było w wysokiej hali, gdzie powietrze się dobrze ruszało.

    To juz nie tylko jeden kucharz nic nie poczul, a nawet cala hala
    zwiedzajacych? :-D
    Kiedys 98,6% Polek w Gdansku nie widziala zadnej roznicy. :-P

    Pozdro.. TK