    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wentylacja
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <lupdsq$4ih$1@dont-email.me> <lupeqd$spu$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <lut20d$phj$1@node1.news.atman.pl> <bgr8gndxqjkk$.dlg@myjk.org>
    <luuiuh$397$1@node2.news.atman.pl> <1x8dxlncp6kzq$.dlg@myjk.org>
    <luun4k$7ls$1@node2.news.atman.pl> <b0ik2am8xkxz$.dlg@myjk.org>
    <luvqkq$da2$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <lv17ij$4n7$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 15 Sep 2014 10:44:35 +0200

    Sat, 13 Sep 2014 12:50:59 +0200, Maniek4

    > Moj kolega ma okap Amica, taki wysuwany spod szafki wiszace. Oczywiscie
    > podlaczony do kanalu. Warczy strasznie, a nie potrafi dymu z papierosa
    > wciagnac. Idealny do testow Bora.

    Parafrazując: zmien podejscie do zycia, bo masz problem z normalna rozmowa.
    Zapytałem grzecznie jakie są niemarkowe okapy tudzież ile trzeba wydać na
    dobry wydajny i cichy okap, a ty mi snujesz coś o koledze co ma okap
    teleskopowy co dymu papierosowego nie wciąga.

    Jak już napisałem, mam nietani i niemały okap kominowy i ten sobie nie
    radzi nawet z garami przy pasteryzacji -- o czterech GOTUJĄCYCH się garach
    nie pomnę. Już w ogóle nie wspomnę o tym, że z zapachami w ogóle, nigdy
    sobie nie radzi. A czasami jednak się coś przypali, wykipi i też przypali.
    Za zapachem gotowanego mięsa też osobiście nie przepadam i chętnie bym go
    usunął. Ale się NIE DA tego zrobić okapem nie robiąc hałasu w domu.

    > Zmien podejscie do zycia, bo masz problem z normalna rozmowa.

    Mam problem z normalną rozmową, ale tylko jak mi ktoś imputuje głupoty
    których nigdzie nie napisałem.

    > Zapytalem grzecznie jaki masz problem z garami do pasteryzacji,

    Mam problem taki jak napisałem, czyli że mój okap sobie nie radzi z ilością
    PARY jaką te gary generują. Tyle i tylko tyle, a ty...

    > a Ty mi
    > na to, ze cos Ci wmawiam. Nic Ci nie wmawiam tylko stwierdzam, ze i bez
    > okapu czlowiek w domu nie padnie od zapachow przyrzadzanego jedzenia.

    ...wmawiasz mi, że usprawiedliwiam tym zakup bora-potwora za 30 tys. Nic
    takiego NIE ROBIĘ i szlus.

    > Inaczej - lepiej jak jest.
    > Ale gdyby go nie bylo to tragedii nie ma. W kazdym razie funkcjonalnosc
    > okapu wogole nie uzasadnia placenia co najmniej kilka razy wiecej w
    > porownaniu do innych rozwiazan.

    Oczywiście. Można zrobić dużo taniej a równie skuteczne rozwiązanie, które
    będzie działać -- będzie ciche, będzie radzić sobie nie tylko z parą ale
    także z zapachami. Nigdy jednak tego warunku nie spełni żaden niemarkowy,
    ani nawet markowy OKAP. Zawsze będzie głośny, albo mało wydajny.

    --
    Pozdor Myjk