  • Data: 2012-12-23 18:10:10
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna - wieje do wew.
    Od: hk <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 20:57:54 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:
    > Witaj hk, 21 gru 2012 w

    ps.com

> [...]
    >
    > się nic nie zmieniło to jako niefachowiec mam prawo sądzić, że problem
    >
    > jest gdzie indziej niż moje za szczelne okna. To co się zmnieniło przez
    >
    > te lata - docieplili blok.
    >
    > Na czym miałby polegać remont, czy modernizacja wetylacji? Chętnie się
    >
    > dowiem i przekażę administracji, jeśli to miałoby pomóc.

    > Właśnie dlatego szukam jakiejś odopowiedzi tutaj.

    > Za wentylację w bloku odpowiada spółdzielnia - to oni organizują
    >
    > "przeglądy" kominiarskie, chociaż nie przypominam sobie kiedy ostatnio
    >
    > kominiarze coś czyścili - może tu jest problem?

    Wentylacja grawitacyjna w blokach nie działa prawidłowo za przyczyną :
    -szczelne okna (brak nawiewu powietrza)
    -zatykanie, zaklejanie kratek wentylacyjnych w kominach, także w drzwiach łazienek,
    kuchni przez część lokatorów/właścicieli.
    -stare piony wentylacyjne nie remontowane od ubiegłego wieku, kominiarz nie zrobi
    właściwej opinii pionu ponieważ jest to poza jego kompetencjami.
    To chyba wszystko.W perspektywie jeszcze wizyta mykologów do walki z grzybami
    pleśniowymi,acha konieczność ważna: wyprowadzenie z bloków instalacji gazowych ze
    względów bezpieczeństwa mieszkańców i przechodniów.
    U ościennych jest podobnie.