  • Data: 2012-12-23 21:50:53
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna - wieje do wew.
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:kb7o1u$km2$1@news.dialog.net.pl...
    >Ciekawe czego nie wiem, albo inaczej - jak jest naprawdę. ;)

    dokładnie tak twierdził jeden ciolek pod nickiem "news". Znajdz tą dyskusje,
    z pół roku temu chciałem mu wytłumaczyc jak to dziala. Nawet mu to
    zamodelowałem numerycznie, link też tam gdzies jest. News sie okazal odporny
    na wiedze :-) Ty sobie to poczytaj albo sprawe przemyśl. Fizyka mówi ze
    teoretyczną granicą sprawnosci jest 100%.

    b.