  • Data: 2012-12-23 23:40:12
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna - wieje do wew.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > dokładnie tak twierdził jeden ciolek pod nickiem "news". Znajdz tą dyskusje,
    > z pół roku temu chciałem mu wytłumaczyc jak to dziala. Nawet mu to
    > zamodelowałem numerycznie, link też tam gdzies jest. News sie okazal odporny
    > na wiedze :-) Ty sobie to poczytaj albo sprawe przemyśl. Fizyka mówi ze
    > teoretyczną granicą sprawnosci jest 100%.

    Kiedy to zawsze kwestia jak dobrze tą "fizykę" opiszemy :) nagle się
    okazuje że niekoniecznie 100%. Co innego z matematyką, ooo... tam to
    potrafią cyfry wyjść.
    Wiesz, czepiam się gradientu temperatury na samym elemencie wymiennika,
    inaczej czapa z jakąkolwiek sprawnością.
    Wątek poszukam, poczytam i postaram się zrozumieć.

    Miłego.
    Irek.N.