  • Data: 2009-03-16 21:41:14
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna domu - czy warto?
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > a ajaką sprawność ma ten reku? ale średnią roczną a nie maksymalną
    Nie3 wiem :)złoże dwa jako przeciwprądowy myślę że w okolicach 80%
    będzie. Wymienniki są duże, mosiężne porządnie zrobione.
    Kiedyś ( 2000) jak rozbuowałem dom to kupiłem wkład do reku włoski na
    350m3 wydajności i sprawności 65%. Był zrobiony z aluminiowej foli
    sklejonej czymś ala butapren. Te obecne co mam to są o połowe większe,
    myślę że będą znacznie lepsze od tamtego.