  • Data: 2011-09-01 07:33:55
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przesmiewca <o...@o...pl> napisał(a):

    > Jesli chcesz uzywac wentyla jako zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem
    > sie gazu, to IMHO jednak to nie najlepszy pomysl. Wyobraz sobie noc, gaz zaczal
    > sie ulatniac w duzych ilosciach, a wentylator nie wyrabia, ty nic o tym nie wie
    > sz
    > i kimasz, a gaz sie rozprzestrzenia po mieszkaniu...
    > Lepsza bylaby specjalistyczna czujka, ktora odpowiednio (np. wyciem)
    > zareaguje po wykryciu gazu.

    Nie zakladam awarii, ale chcialbym miec takie wspomaganie w postaci
    wlaczajacego sie wentyla.

    Nie najlepszy pomysl mowisz - a ja mowie ze to na pewno jest lepszy pomysl,
    niz obecny pion grawitacyjny z czestym ciagiem wstecznym, nie?

    Przejrzalem dosc niepobieznie dostepne na rynku modele wentylatorow i niestety
    do tej pory nie udalo mi sie znalezc posiadajacy wszystkie pozadane cechy...
    Zastanawiam się, czy nie kupic jakiegos latwo dostepnego z czujnikiem higro
    (np. S&P silent chz) + dodatkowa czujka światła + czujka gazu. Da sie to jakos
    polaczyc?