  • Data: 2009-04-11 22:15:20
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > TK

    Nie wiem czy zdaze ale ja tyz sie dolaczam. Z tym, ze swoim zwyczajem musze
    sprecyzowac to bardziej dokladnie. Nie tylko Weslolych ale i z tej okazji
    zycze Wszystkim Wszystkiego Najlepszego, najtwardszego, i coby dlugo stal (dom
    oczywiscie). A odnosnie jajek, pisanek, krasszanek czy jak im tam, od dzis
    wprowadzam zakaz malowanie jajek przez mezczyzn, baby tylko moga. No bo
    latwiej samemu pomalowac sobie pysk niz jajka.
    Sam to wymyslilem ale na podstwie innego dowcipu, ktory przedlozyl moj kolega
    szkolny na ktoryms z kolei zjezdzie maturzystow. Siedzimy przy stole,
    wodeczke i owszem popijamy a na zagryche zamiast sledzi, leza pokrojone jajka.
    Nagle Staszek wstaje i mowi; panowie ostrzegam was, nie jedzcie jajek.
    Dlaczego pyta ktos. Na to Staszek: bo po jajkach nie wolno sie calowac.
    Dlaczego zapytal znowu ktos inny. A Stasiu: tyle jest innych miejsc do
    calowania wiec zeby zaraz po jajkach, pfe.

    Pzdr. Tornad