  • Data: 2009-04-12 16:36:01
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:grrqpg$bjg$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał

    > Wygodne to akturat jest płynięcie z prądem. Uwierz mi, że dużo trudniej
    > żyje się przyznając jawnie do ateizmu.

    Byc moze, ja nikogo o to nie pytam i mi tam wszystko jedno w co kto wierzy,
    co mi do tego.
    Ale piszac o wygodzie mialem na mysli np. nie chodzenie do kosciola i
    sterczenie godzine co najmniej raz w tygodniu i swieta, bycie gnida i
    zlodziejem latwiej mozna sobie wytlumaczyc. Zycie w wierze to nie jest
    wygoda plyniecia z pradem, raczej nie wygoda przestrzegania zasad i
    ograniczen, bo jak wiadomo latwiej korzystac za wszelka cene nie patrzac na
    nic, niz korzystac moze nie ze wszystkiego i nie za wszelka cene. Czy to
    jest latwe dorosli ludzie wiedza.
    No to chyba tyle na ten temat przy okacji swiat.

    Pozdro.. TK