  • Data: 2009-04-15 22:47:28
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gs5m8c$i5q$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > No coz mozna i tak, tylko co to za zbiegi okolicznosci i czemu tak rzadkie
    > i wybiorcze? :-)

    Jeszcze niedawno wiele chorób było nieuleczalnych, a ci zo wyzdrowieli z
    zapalenia płuc byli bosko uzdrowieni?
    A antybiotyki to później co? Miliony uzdrowionych?
    Teraz też możesz zachorować na sepsę, nie leczyć się i wyzdrowieć :-)
    Czy cudownie, to rzecz względna :-)

    > No dobra, ale 21 wiek tak naprawde nie wiele wniosl patrzac na ogrom nie
    > wiedzy. Roznica miedzy nami jest taka, zeby nie bylo wylacznie o wierze,
    > ze ja zakladam iz to co wiemy nie koniecznie musi miec taki porzadek
    > przynajmniej w tlumaczeniu przyczyn. Na podstawie obecnej wiedzy nic nie
    > mozna powiedziec na temat wiary, a skoro tak nie mozna wyglaszac
    > jednoznacznych sadow podpierajac sie 21 wiekiem.

    20 i 21 wiek wniósł wszystko to czego nie wniósł człowiek odkąd zszedł z
    drzewa. Ostatnie 200-250 lat wyjaśniło praktycznie wszystko. Wiemy gdzie
    kończą się prawa fizyki. Nie wiemy co siedzi w czarnej dziurze w osobliwości
    ale czarnych dziur jest wiele więc i bogów może byc wielu :-)
    Wiemy doskonale, że nie ma nic poza predkością światła. Poprawkę Einsteina
    uwzgledniasz w GPS-ie samochodowym, to koniec praw fizyki, nieprzekraczalny.

    > Tak szlyszalem to dawno temu w szkole podstawowej zanim zaczalem studiowac
    > informatyke.

    Wiesz dopiero niedawno zaczęto produkować mikroprocesory w dziesiątkach
    nanometrów. To już są setki, może tysiące warstw atomów. Zmniejszmy to
    wszystko do nanometrów i bedzie z czego zrobić sztuczny mózg.