  • Data: 2009-04-16 11:42:48
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Miller napisał(a):
> [...]

    Chcesz rozsmieszyc Boga? Powiedz mu jakie masz plany ;)

    > dlaczego ? przecież to wszystko nie powstało od razu.

    Amen. ;)

    > nie
    > znamy do końca nawet mechanizmów rządzących pogodą na naszej małej planetce

    Znamy znamy. I dlatego, ze wiemy, jak wiele jest zmiennych w rownaniach
    opisujacych te zjawiska, to caly czas przedstawiamy tylko _prognozy_
    pogody. Im bardziej siegajace w przyszlosc, tym mniejsze
    prawdopodobienstwo ich prawdziwosci. Dziala to rowniez w druga strone :)