  • Data: 2011-11-28 12:35:28
    Temat: Re: Wialo w nocy, ciekawe jak tam Kikiego dach?
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I druga sprawa- poddasza a właściwie wełna na poddaszach. Izolacja
    > akustyczna marna a mam tej wełny 25cm. Wrażenia akustyczne przy takiej
    > wichurze niezapomniane.

    Ja mieszkam na granicy Gdańska.
    U mnie spać się nie dało, bo trzeszczały na piętrze zabudowy z GK (nie
    potrafiłem zidentyfikować, czy to same płyty GK, czy rusztowanie, ale coś
    skrzypiało).
    Rusztowanie mam montowane na "grzybkach". 30cm wełny (20 między krokwiami,
    10 pod krokwiami).
    Fakt, że w sypialni mam sporo tej zabudowy bo pomieszczenie po podłodze ma
    6m x 7m, ale wydawało mi się, że z uwagi na specyfikę zabudowy GK powinno
    sobie to spokojnie pracować i nie generować dźwięków.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6665
    (20111128) __________