  • Data: 2011-11-28 13:53:03
    Temat: Re: Wialo w nocy, ciekawe jak tam Kikiego dach?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    news:javmt1$158$1@news.onet.pl...
    > Uszanowanie
    >
    > U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    Zerwało tablicę informacyjną i połamało, ledwo znalazłem kawałki
    porozrzucane po działce. Kilka sporych arkuszy blachy (odpadów) przeniosło
    do sąsiadów.

    Generalnie miałem pietra. Otwory okienne i drzwiowe nie zabezpieczone, więc
    wiatr hulał w środku. Na szczęście dach cały, kominy również - żadnych
    widocznych szkód nie ma.

    Muszę je jak najszybciej zabić deskami, bo chyba jednak to niezbyt zdrowe
    dla dachu... Aczkolwiek domy takie stoją i jakoś wiatr nie zrywa dachu...

    Pozdrawiam,
    BWP