  • Date: Thu, 01 Dec 2011 11:43:35 +0100
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wialo w nocy, ciekawe jak tam Kikiego dach?

    W dniu 2011-12-01 11:35, Kris pisze:
    > Jak tak przyglądanm się najpopularniejszym roletom to wydaje mi się że
    > podczas takiej wichury narobiłyby więcej szkody jak pozytku. Taki wiatr
    > jak był ostatnio wepchnał by je pewnie do środka.

    Eeee tam.
    Ja przez 2 lata mieszkałem bez rolet na wzgórzu z oknami o dużej połaci
    skierowanymi wprost na działanie wichur - zero osłon choćby drzew bo ich
    konary są poniżej moich parapetów. Po kilku nocnych wichurach (zero
    snu), podczas których dosłownie trzymałem temi_rencyma wielką połać
    szyby, którą wiatr miał zamiar wepchnąć do środka, zamontowałem rolety.
    Problem zniknął. Podczas wielkich wichur są zamknięte i mocno je wygina
    ale one są bardzo elastyczne i bez problemu trzymają się w prowadnicach.
    Za to w środku o niebo ciszej i szyba stoi w miejscu :-)
    Bywały też sytuację w których pourywane konary obijały się o rolety i
    też nic się nie stało - rolety przez to, że są właśnie elastyczne,
    wytrzymały.
    Naprawdę polecam.

    --
    Pozdr.