  • Data: 2013-09-16 11:49:49
    Temat: Re: Wiata lub garaż - legalnie
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l16g5a$hoo$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ruszy. Musi udowodnić nielegal, co nie jest proste. Brałem udzial w jakims
    > postępowaniu jako swiadek własnie o nielegalny garaż - było to kilka lat
    > temu - garaż stoi jak stał, sprawa wisi. :-)

    Wystarczy jak sąsiad strzeli od czasu do czasu kilka fotek parkującego
    samochodu.

    > zaległy podatek od garażu + odsetki miałoby kogoś zrujnować?

    Należny podatek, odsetki, grzywna za uporczywe niepłacenie podatku i za
    zatajenie faktu mającego wpływ na wyższy podatek, koszty egzekucji. Całość
    może wynieść 10-20tys zł, dla wielu jest to kwota oznaczająca że trzeba iść
    do banku po kredyt a są wśród nich tacy co nie będa mieli takiej zdolności
    kredytowej, więc wkroczy komornik.