  • Data: 2013-09-16 13:26:56
    Temat: Re: Wiata lub garaż - legalnie
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l16pet$bm7$1@speranza.aioe.org...

    > no dobra, wobec tego płody rolne przywiozłem i co godzinę wyciągam po
    > jednym ziemniaku z bagażnika. Nie ma obowiązku się spieszyć. Powiedzmy
    > sobie ze ty jestes złosliwy sąsiad to jaka skargę piszesz?
    > Czujesz bluesa? To nie jest sprawa jednej kartki złośliwego sąsiada i
    > pozamiatane w dwa tygodnie.

    Konfabulujesz i kazdy urzędnik w tą bajkę nie uwierzy.
    Możesz sobie stanąć przed budynkiem gospodarczym i wypakowywać z samochodu
    płody rolne nawet przez pół roku ale wjeżdżać ci do środka nie wolno bo aby
    móc wjeżdżać pojazdem to trzeba wpierw zmodyfikować, przystosować tenże
    budynek do tego, zarówno pod kątem przepisów pożarowych jak i budowlanych.