    From: "_chab_" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wiata na drzewo - jak podejść do tematu?
    Date: Fri, 25 Sep 2009 22:09:50 +0200

    > Czy macie jakieś pomysły lub udoskonalenia? Np. nie wiem jak rozwiązać
    > sprawę zakotwienia wiaty do ziemi - wkopywać słupy, czy na takich
    > stalowych kotwach? Jeśli wkopywać, to na jaką głębokość (jest piach na
    > głębokości ok. 40 cm)? Czym zaimpregnować części wkopane w ziemie, zeby
    > nie przegniły? Czy wbetonowywać?
    >
    > Ogólnie chcę to zrobić tak, żeby się jak najmniej narobić. No i niewielkim
    > kosztem ;)

    Wkopanie drewna do ziemi to nie jest dobry sposób. Po max 5 latach do
    rozebrania, o ile samo się nie zawali.
    Wkopywałem wcześniej drewniane stęple, ale po 3 latach "zjadała" je ziemia.
    Robiłem wiatę na drewno o prawie takich samych wymiarach ale wolałem użyć
    słupków stalowych jak na ogrodzenie. Można kupić po kilkanaście zł za
    sztukę.