    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wiata na drzewo - jak podejść do tematu?
    Date: Sat, 26 Sep 2009 08:38:48 +0200

    _chab_ wrote:

    Robiłem wiatę na drewno o prawie takich samych wymiarach ale
    > wolałem użyć słupków stalowych jak na ogrodzenie. Można kupić po
    > kilkanaście zł za sztukę.

    A ja mam altankę co prawda, ale drewnianą. Drewno jest "w powietrzu", w
    ziemi jest zabetonowana dziura dosyć duża (z 70 cm głęboka, jakieś 50
    średnicy, podłoże gliniaste, mocno pracuje zimą). W betonie jest umocowany
    pręt z przyspawanym "U" do utrzymywania słupa drewnianego. Wierzch betonu
    przysypany ziemią, żeby nie straszył. Drewno jakieś 10 cm nad podłożem,
    zaimpregnowane.
    Justyna