  • Data: 2010-11-28 10:09:44
    Temat: Re: Wiata na samochód a prawo
    Od: CezaryT <c...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-26 12:41, Budyn pisze:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > To dotyczy budynków zae scianami - a wiec wiaty nie. Wiate mozna
    > postawic nawet na granicy (byle wody z dachu do sasiada nie wpuszczac)

    > Nikt - tylko sasiad któremu to nie pasuje.
    >

    > I jeszcze jedno - wiate nazywamy w zgloszeniu wiata a nie garazem - bo
    > na garaze sa inne przepisy.
    >

    > b.
    Ja nie mogłem postawić wiaty na samochód bo okazało się że sąsiad nie
    zgodził się na parkowanie przy ogrodzeniu i obecnie nawet bez wiaty nie
    mogę parkować - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wybudowanie wiaty
    na drewno też nie ma sensu, bo w granicy 4m nie wolno składować
    materiałów łatwopalnych - sąsiad zaskarży. No cóż trzeba patrzeć jaki
    będzie sąsiad, ale to już problem nowego nabywcy :)

    CezaryT