  • Data: 2010-11-28 10:49:48
    Temat: Re: Wiata na samochód a prawo
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CezaryT" <c...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ict9os$usu$1@usenet.news.interia.pl...
    > Ja nie mogłem postawić wiaty na samochód bo okazało się że sąsiad nie
    > zgodził się na parkowanie przy ogrodzeniu i obecnie nawet bez wiaty nie
    > mogę parkować - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wybudowanie wiaty na
    > drewno też nie ma sensu, bo w granicy 4m nie wolno składować materiałów
    > łatwopalnych - sąsiad zaskarży. No cóż trzeba patrzeć jaki będzie sąsiad,
    > ale to już problem nowego nabywcy :)

    no przeca pisze ze tego nie mozna nazwac garazem :-) Trzeba to nazwać wiatą.
    A potem w niej trzymać samochód - nikt ci nie zabroni jeżdzić po własnej
    działce i zatrzymywac sie samochodem gdziekolwiek. Byleś miejsc parkingowych
    nie wydzielał bo na to sa odrębne przepisy.

    (2. Odległość wydzielonych miejsc postojowych lub otwartego garażu
    wielopoziomowego dla samochodów osobowych od granicy działki budowlanej nie
    może być mniejsza niż:
    1) 3 m - w przypadku 4 stanowisk włącznie,)

    b.