  • Data: 2011-03-21 21:34:09
    Temat: Re: Wiata - wodze fantazji
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:im7o9s$ive$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jakoś cieżko mi idzie stworzenie wypełnienia ktore byłoby praktyczne i w
    > miarę ładne i ciekawe.

    ja bym wstawił pomiędzy słupki takie wypełnienia pergolowo-płotkowo-ogrodowe
    jak są do kupienia w marketach (takie w kratkę karo z listewek) i puścił po
    tym bluszcz, winogrona lub jakieś inne pnąco-wijące się zieleninki.

    albo ciasno tujami obsadzić..

    albo całość obwiesić drewnianymi lub szklanymi koralikami - taki orientalny
    klimat, tylko należałoby to gdzieś u dołu jednaj chycić by przy wichurze nie
    powybijało szyb i nie zniszczyło lakieru w aucie.....
    --
    Jackare