    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wiatr hula w dachu
    Date: Tue, 17 Feb 2015 20:01:09 +0100
    <f...@g...com>
    <8...@g...com>
    <f...@g...com>
    <54df708c$0$26905$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <54df84ba$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <mbtqn0$4ei$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2015-02-17 o 15:18, Adam pisze:

    > Maniek?? To Ty czy ktos sobie jaja z Ciebie robi podszywajac sie pod Ciebie??

    Ja, ja.

    > Ekipa to ekipa!?
    > Powinna zrobic dobrze!?!?

    Jak kazdy kto bierze pieniadze za swoja prace.

> [...]
    >
    > Kiki ma racje jedna - ze do budowlanki idzie najgorszy sort ludzi. Tylko
    > wedlug niego TYLKO taki sort idzie - naturalnie jest inaczej i wsrod
    > budowlancow jest sporo normalnych ludzi, prawdziwych fachowcow, czasem nawet
    > z wyzszym wyksztalceniem :) I takie perelki trzeba potrafic z tego szamba
    > wylowic.
    >
    > Maniek naprawde nie wierze ze Ty z takim doswiadczeniem nie szukalbys opinii
    > znajomych o ekipie ktora chcesz zatrudnic :-) Ile "Usterek" w wykonaniu
    > budowlancow widziales? A niestety tego typu ekip jest wiecej od fachowcow :-)

    Mialem co innego na mysli niz Ty zrozumiales. :-)
    Patrzac czysto obiektywnie na prace jakiej podejmuja sie fachowcy w
    ogole to Kiki ma racje. Mysle, ze wiekszosc z nas - uczestnikow tej
    grupy, o ile nie wszyscy zupelnie inaczej podchodzimy do pracy jaka
    wykonujemy niz robia to budowlancy. Nie chodzi o to, ze sa lepsi i
    gorsi, ale o to, ze budowlancy to przewaznie zwykli zlodzieje. Bo czym
    jest zrobienie komus chocby ocieplenia poddasza w taki sposob jak w tym
    watku? Dla mnie to kwestia przyzwoitosci. Takich rzeczy ludziom po
    prostu sie nie robi. Mozna zrobic cos ladniej czy brzydziej, ale zawsze
    zgodnie ze sztuka. A ze w budowlance sa tez dobrzy fachowcy i przyzwoici
    ludzie jest oczywiste, ale to jakis odsetek, a nie oczywista norma. Jak
    Ty zatrudnisz programiste to ten w konsekwencji co najwyzej nie spelni
    oczekiwan, ale przy najmniej nie spali Ci serwerowni. Dlatego napisalem,
    ze to co piszesz o selekcji jest potwierdzeniem tego co pisze Kiki.
    Inaczej nie sortowalbys ekip pod katem prawidlowego wykonywania
    oczywistych dla nich prac. Praktyka jest taka, ze trzeba sortowac, a
    powinna byc taka, ze sortujesz tylko pod katem estetyki czy innych
    wymagan, a nie pod katem zwyklej uczciwosci.

    Pozdro.. TK