  • Data: 2013-10-11 19:54:18
    Temat: Re: Wiatrak do okapu kuchennego
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-11 15:32, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > A kto pisał o stonce? Pojedź sobie do dowolnego "studio kuchennego" (tak
    > to się teraz ładnie nazywa) i pooglądaj designerskie okapy po kilka
    > tysięcy, a później poproś by Ci któryś włączyli.

    Ta jasne, bo to okapu w zyciu nie widzialem...

    > Jak znasz jakiś cichy model to go poleć ja jeszcze takiego gotowca nie
    > spotkałem niezależnie czy to był okap za 300zł czy za 3tys zł.

    Prosz bardzo:
    http://www.mixelectronics.pl/aeg-dd-8696-m-26946
    taki mam, jest cichy, wydajny. Polecam ten i pewnie wszystkie tego typu
    nowsze. Kluczem do sukcesu jest zachowanie srednicy rury wychodzacej z
    okapu. Zmniejszenie srednicy powoduje niestety wzrost decybeli i spadek
    wydajnosci.

    > A wierz
    > mi że w życiu spotkałem już dziesiątki okapów.

    Niech zgadne - tak jak wiekszosc z nas?

    Pozdro.. TK