  • Data: 2009-01-08 21:57:18
    Temat: Re: Widok z wczoraj
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to ich, zeby sie przejmowali?? :-)

    Nie wiem, może się mylę, ale czy nie jest tak, że po położeniu styropianu
    klej wiąże w temperaturze dodatniej ?
    Przecież to ten styropian tworzy warstwę izolacyjną, zaś ściana od wewnątrz
    jest ogrzewana.
    Ja osobiście bym aż tak nie panikował jeżeli chodzi tylko i wyłacznie o samo
    klejenie i kołkowanie styropianu.