  • Data: 2009-10-15 16:34:29
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2d01272b-3a7c-42db-8c33-

    >Ja dałem na krokwie folię wysokoparop. i na to kontrłaty szerokości
    >krokwi a dopiero na tym mam deskowanie i papę.

    Ja mysle dac miedzy krokwiami wiatroizolacje z odstepem od desek.

    >Nie masz tego już wypełnionego i nie ma tam dostępu?

    Ja mam 1W

    >U mnie wypełnili to styropianem przy ocieplaniu (od zewnątrz) aż do
    >folii. Styropian przyklejali do drewna (krokwi) "pianką" bo tak im
    >kazałem i prawie stałem im przy tym nad głową.

    No wlasnie chce to obleciec piana miedzy krokwia a sciana.

    >U mnie wentylacja jest już zrobiona i nic wiercić nie muszę. Przebiega
    >wzdłuż krokwi pomiędzy folią a deskowaniem.

    W zeszlym roku wypelnilem to welna, a murarze nie zostawili w niektorych
    miejscach zbyt duzo miejsca. Do tynku pod dach od zewnatrz zrobiony jest
    jakby plotek z zaprawy i cietych porothermow. Za murlata jest luz na welne.
    Teraz powierce otwory czesciowo w pianie i czesciowo w tych kawalkach
    Porothermu.

    >PS: Na razie nie ogrzewam i mam 12C w domu od 2 dni.... Ciekawe ile
    >dni będzie potrzebował dom aby zejść do 5C?

    Na dole mam 12, na gorze na posadzce 5. Wczoraj wieczorem tak bylo. Jak
    stalem w klatce schodowej czulem sie jak bym byl w kominie. :-)

    Pozdro.. TK