  • Data: 2009-10-16 12:41:07
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hb98qq$un0$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > A jakie masz typy na wiatroizolacje?

    Ja kupiłem w Castoramie Corotop . Tylko wiatroizolacja. Daje sie oddychać
    przez nią ale wiatru nie puszcza. Naprawiam tym wszystkie miejsca gdzie
    robię odkrywkę. Nie wiem czy pamietasz takie zdjęcie jak sufit wycinałem.
    Wystarczyło dać wiatroizolację między krokwie lukarny, jeszcze bez wełny
    nawet i już sie tam zrobiło ciepło, a było -8 na za oknem, ponad sufitem
    wiało i mroziło.