  • 1. Data: 2009-10-03 15:10:02
    Temat: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Chcialem zamontowac wpuszczane halogeny w sufit na poddaszu no i
    nawiercilem dziury i kable wychodzily niejako przez folie wiec przy
    ruszaniu tymi kablami powiekszylem dziure - miejscami rozdarlem folie,
    ktora praktycznie dotyka do plyt....

    no i teraz wieje mi z tych dziur tak, ze gasi zapalke...

    to chyba cos nie tak?

    jakas koncepcja jak to naprawic?

  • 2. Data: 2009-10-03 15:41:43
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    fReLuZ pisze:
> [...]
    > ktora praktycznie dotyka do plyt....
    >
    > no i teraz wieje mi z tych dziur tak, ze gasi zapalke...

    Dowiercilem sie do tych profili/waty (co widac na tych zdjeciach) - i
    wyciagnolem te kable co widac:

    http://hmotoryzacji.sisco.pl/P1000224.JPG

    http://hmotoryzacji.sisco.pl/P1000222.JPG

  • 3. Data: 2009-10-03 17:04:20
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    osobiscie pewnie proowalbym silikonem lub klejem na gorąco zapaciac bo jak
    przez maly otwor sie dostaniesz do folii to nie wiem...

  • 4. Data: 2009-10-03 17:57:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > no i teraz wieje mi z tych dziur tak, ze gasi zapalke...
    >
    > to chyba cos nie tak?
    >

    > jakas koncepcja jak to naprawic?

    Masz chyba wiekszy problem niz Ci sie wydaje. Folia na profilach nie sluzy
    do "niewiania" a do paroizolacji. Skoro wieje Ci dziurami to powinienes
    zapoznac sie z pewnie wiekszoscia tekstow Kikiego, bo problem zdaje sie jest
    powazniejszy.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-10-03 18:53:23
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > zapoznac sie z pewnie wiekszoscia tekstow Kikiego, bo problem zdaje sie jest

    jakis konkretniejszy namiar? trosze zagooglalem, ale nic to nie dalo...

  • 6. Data: 2009-10-03 22:46:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > jakis konkretniejszy namiar? trosze zagooglalem, ale nic to nie dalo...

    Kiki to byly uzytkownik tej grupy. Od lata sie tu nie produkuje, pewnie sie
    na nas pogniewal bo czasami krytyki mu nie szczedzilismy. :-)
    Ale..., temat ocieplenia poddasza poznal dokladnie na przykladzie swojego
    domu w ktorym to wykonawcy spierniczyli mu wszystko co spierniczyc mozna
    bylo, a nawet wiecej. Jego doswiadczenia to dosc cenne zrodlo informacji, bo
    chlopina sporo przeszedl. Pewnie przez to mial malo popularne poglady. :-)
    Szukaj postow z przed roku dotyczacych ocieplenia poddasza.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-10-14 23:19:49
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > ktora praktycznie dotyka do plyt....
    >
    > no i teraz wieje mi z tych dziur tak, ze gasi zapalke...

    Nijak tego nie naprawisz. Ja o tym pisałem tysiące razy. Po pierwsze
    halogeny w sufit czy skosy to ogólnie porażka, a po drugie nie masz
    wiatroizolacji i zapewne źle ułożoną wełnę. Za tyłek ekipę i niech rozbiorą
    na własny koszt i zrobią od nowa. Będziesz miał przepał pieca i zimno w
    pokojach, a przy wietrze będziesz go w tych pokojach czuł.
    I jeszcze akryl ci popęka dookoła sufitu i tam sie zrobi ciąg dopiero.

  • 8. Data: 2009-10-14 23:20:58
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Dowiercilem sie do tych profili/waty (co widac na tych zdjeciach) - i
    > wyciagnolem te kable co widac:
    >
    > http://hmotoryzacji.sisco.pl/P1000224.JPG
    >
    > http://hmotoryzacji.sisco.pl/P1000222.JPG

    A ściany szczytowe nie są za wysoko pomurowane ?

  • 9. Data: 2009-10-14 23:23:38
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message

    > http://hmotoryzacji.sisco.pl/P1000222.JPG

    Po pierwsze pewnie masz niezabezpieczone szczyty tych ścianek i one wystają
    otworami ponad wełnę. Porażka. Trzeba je upiłować i zakleić od góry od
    szczytu.
    Czy masz wełnę w samych profilach ? nawciskali tam? A wiatroizolacja jest od
    góry wełny?

    Jeżeli nie to przerwij roboty i musza to rozebrać i przerobic.
    Pisałem o tym miliony razy

  • 10. Data: 2009-10-14 23:25:55
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > do "niewiania" a do paroizolacji. Skoro wieje Ci dziurami to powinienes
    > zapoznac sie z pewnie wiekszoscia tekstow Kikiego, bo problem zdaje sie

    Oh jest poważniejszy. I to bardzo. Niech zapoda zdjęć przed upuchaniem tej
    wełny. Zobaczymy co bedzie.

    Ale powiem ci Maniek, po tych moich letnich naprawach dzisiaj wiało jak
    cholera i w 95% jest chyba już dobrze. Wymaga tylko naprawa obróbki 2 lub
    trzech Veluxów od środka, bo czyć zimno jak ręką dotykam do narożnika.