  • Data: 2009-10-16 10:23:42
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fReLuZ <f...@i...com.pl> napisał(a):

    > Chcialem zamontowac wpuszczane halogeny w sufit na poddaszu no i
    > nawiercilem dziury i kable wychodzily niejako przez folie wiec przy
    > ruszaniu tymi kablami powiekszylem dziure - miejscami rozdarlem folie,
    > ktora praktycznie dotyka do plyt....
    >
    > no i teraz wieje mi z tych dziur tak, ze gasi zapalke...
    >
    > to chyba cos nie tak?
    >

    > jakas koncepcja jak to naprawic?

    prawdopodobnie masz niesklejoną folię pod dachówkami i wiatr dostając się
    pod dachówki podwiewa folię dostając się w oceplenie
    latem wejdź na dach i zobacz gdzie masz łaczenia folii kup sobie taśmę albo
    jednostronną albo dwustronną i sklej kolejne pasma folii
    problem będzie rozwiązany
    nie próbój uszczelniać od srodka bo jeżeli zimne powietrze dostaje się w
    wełnę to znaczy że nie działa kompletnie ocieplenie i dlatego najpierw
    trzeba wsunąć wiatr w wełnie
    to tak jakbyś założył sweter i wyszedł z domu w czasie mrozu i wiatru bedzie
    zimno ale jak założysz na sweter coś co tylko nie przepuszcza wiatru od
    zewnątrz to będzie ciepło